Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat MULTIPLA (186_) 1.6 16V Bipower (186AMB1A) (1999.04-2010.06) 103km » 213480 nk
wybrany samochód: 
Fiat Multipla (186_) 1.6 16v Bipower (186amb1a) (1999.04-2010.06) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213480 NK

213480 Zacisk hamulca NK
137.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

213480

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213479
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
nr EAN5700750087287
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8634005 Tłoczek, zacisk hamulca
8834008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213480 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI T. SANTA FE 2,2 CRDI/2,7 06-12 PR
numery OEM:
HYUNDAI      58230 2B700
HYUNDAI      58311 2BA00
zamienniki:
DC73947
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
J3220534
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 30 115
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 213480 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.