Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia PRISMA (831_) 1.9 Turbo Diesel (831AB) (1985.05-1989.12) 80km » 213499 nk
wybrany samochód: 
Lancia Prisma (831_) 1.9 Turbo Diesel (831ab) (1985.05-1989.12) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213499 NK

213499 Zacisk hamulca NK
162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

213499

producent:

NK

Status produktu: w przygotowaniu
parzyste numery artykułów2134100
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaKASCO
Ograniczenia producentaMOBIS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]262
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]284
nr EAN5703858925796

skład zestawu:
8935013 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213499 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. HYUNDAI T. IX35 1,6-2,0 CRDI 10- LE
numery OEM:
HYUNDAI      58210 2Y300
HYUNDAI      58310 2YA30
HYUNDAI      58310 2YA31
KIA      58210 2Y300
KIA      58310 2YA30
KIA      58310 2YA31
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 213499 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu