Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo 760 (704, 764) 2.4 TD Interc. (1987.08-1992.07) 115km » 2136219 nk
wybrany samochód: 
Volvo 760 (704, 764) 2.4 Td Interc. (1987.08-1992.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136219 NK

2136219 Zacisk hamulca NK
210.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:8 szt.

    Ocena:
numer części:

2136219

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136220
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm]40/45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
nr EAN5703858710699
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
8647014 Tłoczek, zacisk hamulca
8836032 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936014 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136219 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. VIVARO 1,9-2,5 DTI 01- LE
numery OEM:
NISSAN      41011 00QAF
OPEL      4414023
OPEL      4418026
OPEL      9199255
OPEL      93192058
RENAULT      6025 371 277
RENAULT      7701 050 919
RENAULT      7711 135 701
VAUXHALL      9199255
VAUXHALL      93192058
VOLVO      8252901
VOLVO      8472238

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136219 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.