Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C4 (4A2) 2.0 (1994.06-1995.07) 107km » 2136260 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.0 (1994.06-1995.07) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136260 NK

2136260 Zacisk hamulca NK
204.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

2136260

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136259
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]303
nr EAN5700750083135
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8648003 Tłoczek, zacisk hamulca
8836039 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936018 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136260 NK

ZACISK HAM. OPEL T. ANTARA 2,4-3,2 V6 06-11 PR
numery OEM:
OPEL      4804641
OPEL      4808864
OPEL      96626051
OPEL      96626074
VAUXHALL      96626051
VAUXHALL      96626074
CHEVROLET      96626074

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136260 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.