Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B6 (8E2) 3.0 (2001.04-2004.12) 218km » 2136262 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 (8e2) 3.0 (2001.04-2004.12) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136262 NK

2136262 Zacisk hamulca NK
272.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
3 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136262

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136261
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
nr EAN5700750089649

skład zestawu:
8636033 Tłoczek, zacisk hamulca
8836040 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936019 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136262 NK

Koszt kaucji: 171.27 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA J/CASCADA/ZAFIRA 1,3-2,0 CDTI 09- PR
numery OEM:
OPEL      13300862
OPEL      13300864
OPEL      13365457
OPEL      5 42 109
OPEL      5 42 193
VAUXHALL      13300862
VAUXHALL      13300864
VAUXHALL      13365457
CHEVROLET      13300862
CHEVROLET      13300864
CHEVROLET      13324901
CHEVROLET      13324903
CHEVROLET      13365457
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136262 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu