Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 3 sedan (BL) 2.2 MZR CD (BL10) (2009.06-2013.05) 185km » 2137115 nk
wybrany samochód: 
Mazda 3 Sedan (bl) 2.2 Mzr Cd (bl10) (2009.06-2013.05) 185km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2137115 NK

2137115 Zacisk hamulca NK
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2137115

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2137116
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]46
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
nr EAN5703858716936

skład zestawu:
8637004 Tłoczek, zacisk hamulca
8837014 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2137115 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN T. JUMPER 02- LE
numery OEM:
CITROËN      4401 F2
CITROËN      4401 L4
FIAT      735289109
FIAT      9949427
PEUGEOT      4401 F2
PEUGEOT      4401 L4

Zastosowanie Zacisk hamulca 2137115 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu