Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.7 TDI (2005.03-2011.08) 163km » 2145214 nk
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.7 Tdi (2005.03-2011.08) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2145214 NK

2145214 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2145214

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2145213
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]32
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]303
nr EAN5703858718381

skład zestawu:
8645042 Tłoczek, zacisk hamulca
8845044 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932015 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2145214 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. TOYOTA T. RAV 4 1,8-2,0 VVTI 00-05 PR
numery OEM:
TOYOTA      47730 42 050

Zastosowanie Zacisk hamulca 2145214 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu