Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CASCADA (W13) 2.0 CDTI (67) (2013.04-2015.06) 194km » 2147164 nk
wybrany samochód: 
Opel Cascada (w13) 2.0 Cdti (67) (2013.04-2015.06) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147164 NK

2147164 Zacisk hamulca NK
208.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147164

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147163
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
Średnica tłoka cylindra [mm]57
nr EAN5703858005733

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147164 NK

ZACISK HAM. AUDI P. A3 1,2-2,0 12- PR
numery OEM:
AUDI      5Q0 615 124
SEAT      5Q0 615 124
SKODA      5Q0 615 124
VOLKSWAGEN      5Q0 615 124
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147164 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu