Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147175 nk

Zacisk hamulca 2147175 NK

2147175 Zacisk hamulca NK
579.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

2147175

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147176
Materiał Żeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z silnikiem elektrycznym
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez okładzin hamulcowych
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
nr EAN 5703858920401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147175 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. GOLF/TOURAN 12- LE ELEKTRYCZNY
numery OEM:
AUDI      8V0 615 423
AUDI      8V0 615 423 D
AUDI      8V0 615 423 DX
SEAT      8V0 615 423
SEAT      8V0 615 423 D
SEAT      8V0 615 423 DX
SKODA      8V0 615 423
SKODA      8V0 615 423 D
SKODA      8V0 615 423 DX
VOLKSWAGEN      5G0 615 423 C
VOLKSWAGEN      5G0 615 423 D
VOLKSWAGEN      8V0 615 423
VOLKSWAGEN      8V0 615 423 D
VOLKSWAGEN      8V0 615 423 DX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147175 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu