Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 1.6 CDTI (75) (2016.11-???) 134km » 215017 nk
wybrany samochód: 
Opel Zafira Tourer C (p12) 1.6 Cdti (75) (2016.11-???) 134km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215017 NK

215017 Zacisk hamulca NK
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215017

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215018
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaDAC
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]13
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]236
nr EAN5703858682040

skład zestawu:
8650003 Tłoczek, zacisk hamulca
8850003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215017 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DAEWOO P. MATIZ 98- LE
numery OEM:
CHEVROLET      42441052
CHEVROLET      96316580
CHEVROLET      96426039
DAEWOO      96288627
DAEWOO      96316580
DAEWOO      96426041
FSO      96316580

Zastosowanie Zacisk hamulca 215017 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu