Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 430 i (2016.03-???) 252km » 215270 nk
wybrany samochód: 
Bmw 4 Kabriolet (f33, F83) 430 I (2016.03-???) 252km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215270 NK

215270 Zacisk hamulca NK
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215270

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215269
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaTOKICO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]34
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]259
nr EAN5703858932909

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215270 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. SUZUKI T. SX4/SWIFT/VITARA 1,0-1,6 10- PR
numery OEM:
SUZUKI      55401 61M 00
SUZUKI      55401 68L 00
SUZUKI      55401 68L 01
SUZUKI      5540161M00999
SUZUKI      5540168L00999
SUZUKI      5540168L01999
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 215270 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu