Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel MOVANO B Autobus (X62) 2.3 CDTI FWD (JV) (2010.12-???) 101km » 215272 nk
wybrany samochód: 
Opel Movano B Autobus (x62) 2.3 Cdti Fwd (jv) (2010.12-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 215272 NK

215272 Zacisk hamulca NK
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

215272

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów215271
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaTOKICO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]51
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
nr EAN5703858940355

skład zestawu:
8952010 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 215272 NK

ZACISK HAM. SUZUKI P. ALTO 1,0 09- PR
numery OEM:
NISSAN      41000 4A00A
NISSAN      41001 4A00C
SUZUKI      55101M68K00
SUZUKI      55101M68K00000
SUZUKI      55101M68KA0
SUZUKI      55101M68KA0000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 215272 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu