Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 6 Kombi (GH) 2.0 MZR (GHEFW) (2010.01-2013.07) 155km » 2199157 nk
wybrany samochód: 
Mazda 6 Kombi (gh) 2.0 Mzr (ghefw) (2010.01-2013.07) 155km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2199157 NK

2199157 Zacisk hamulca NK
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2199157

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2199158
MateriałAluminium
Wymiar gwintuM10X1.5
Ograniczenia producentaPBR
Typ zacisku hamulcaZacisk pływający
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]345
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
Średnica tłoka cylindra [mm]42
nr EAN5703858975265

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2199157 NK

ZACISK HAM. CHRYSLER P. 300 C 04- LE
numery OEM:
CHRYSLER      5137671AA
CHRYSLER      5137671AB
LANCIA      K05137671AA
LANCIA      K05137671AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2199157 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu