Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI (2002.04-2006.07) 158km » 393950 nk
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-46 Ii Furgon (2da, 2dd, 2dh) 2.8 Tdi (2002.04-2006.07) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS 393950 NK

393950 Pierścień nadajnika impulsów, ABS NK
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

393950

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]11,5
Ilość zębów, pierścień ABS26
Średnica wewnętrzna [mm]67,9
nr EAN5703858890209

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS 393950 NK

PIERÎCIEĐ ABS RENAULT T.
numery OEM:
RENAULT      7700 428 821
RENAULT      7700 827 866
RENAULT      7700 839 322
DACIA      7700 428 821
DACIA      7700 827 866
DACIA      7700 839 322

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS 393950 NK w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.