Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Piaggio NRG NRG MC3 DT (C21) (2000.01-2005.09) 4km » 5041517 nk
wybrany samochód: 
Piaggio Nrg Nrg Mc3 Dt (c21) (2000.01-2005.09) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 5041517 NK

5041517 Sworzeń wahacza NK
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

5041517

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów5041518
Wymiar gwintu14x1,5
Wymiar stożka [mm]16,5
nr EAN5703858853662

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 5041517 NK

SWORZEĐ WAHACZA MINI P. ONE/COOPER 01-06 PR WEWN╩TRZNY
numery OEM:
HONDA      31106779438
HONDA      31126753992
MINI      31 10 6 779 438
MINI      31 12 6 753 992

Zastosowanie Sworzeń wahacza 5041517 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 5041517 NK:

Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.