Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fiat 147 (147_) 1.3 Rallye (1980.07-1983.07) 72km » 901545 nk
wybrany samochód: 
Fiat 147 (147_) 1.3 Rallye (1980.07-1983.07) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 901545 NK

901545 Cięgło, hamulec postojowy NK
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

901545

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1584/799
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858889173

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 901545 NK

LINKA HAM. RĘCZ. BMW T. 3 F30/F31/F35/F80 11- LE/PR
numery OEM:
BMW      34 40 6 851 832
BMW      34 40 6 857 640
zamienniki:
BC4256
brak
QUINTON

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 901545 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 901545 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.