Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 9047134 nk

Cięgło, hamulec postojowy 9047134 NK

9047134 Cięgło, hamulec postojowy NK
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9047134

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1925/1762
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858908010

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9047134 NK

LINKA HAM. RĘCZ. VW T. A6 1,8-4,2 QUATTRO 97-05 LE/PR
numery OEM:
AUDI      4B0 609 721 AD
AUDI      4B0 609 721 N
AUDI      4B0 609 721 S

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9047134 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9047134 NK:

2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.