Ciężar netto [g] | 740 |
nr EAN | 5902048015044 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna CPW-VW-051 NTY
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011Q
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011Q
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011Q
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011PX, 03L121011Q
AUDI | 03L 121 011 C | |
AUDI | 03L 121 011 J | |
AUDI | 03L 121 011 N | |
AUDI | 03L 121 011 P | |
AUDI | 03L 121 011 PX | |
AUDI | 03L 121 011 Q | |
SEAT | 03L 121 011 C | |
SEAT | 03L 121 011 J | |
SEAT | 03L 121 011 N | |
SEAT | 03L 121 011 P | |
SEAT | 03L 121 011 Q | |
SKODA | 03L 121 011 C | |
SKODA | 03L 121 011 J | |
SKODA | 03L 121 011 N | |
SKODA | 03L 121 011 P | |
SKODA | 03L 121 011 Q | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 C | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 J | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 N | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 P | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011 Q |
Zastosowanie Pompa wodna CPW-VW-051 NTY w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.