Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » SPW-BM-025 nty

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-025 NTY

SPW-BM-025 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy NTY
nty SPW-BM-025
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-025
SPW-BM-025
292.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPW-BM-025

producent:

NTY

Ograniczenia producenta ZF
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe bez koła pasowego wielofunkcyjnego
Ciężar brutto [kg] 1,760
Ciężar netto [g] 1640
nr EAN 5902048042095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-025 NTY

numery OEM:
BMW      1138123
BMW      1138132
BMW      1141054
BMW      1141055
BMW      2245846
BMW      2249301
BMW      32 41 1 138 123
BMW      32 41 1 138 132
BMW      32 41 1 141 054
BMW      32 41 1 141 055
BMW      32 41 2 245 846
BMW      32 41 2 249 301
OPEL      59 48 039
OPEL      9 48 051
OPEL      9 48 087
OPEL      90468138
OPEL      9156354
OPEL      93175574
VAUXHALL      59 48 039
VAUXHALL      9 48 051
VAUXHALL      9 48 087
VAUXHALL      90468138
VAUXHALL      9156354
VAUXHALL      93175574
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-025 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy SPW-BM-025 NTY:

2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.