Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel VECTRA B Kombi (J96) 2.2 i 16V (F35) (2000.09-2003.07) 147km » 55587349 opel
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Kombi (j96) 2.2 I 16v (f35) (2000.09-2003.07) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT Z OBUDOWĄ OPEL 55587349 OPEL

55587349 TERMOSTAT Z OBUDOWĄ OPEL OPEL
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
4/5 (1 ocena)
numer części:

55587349

producent:

OPEL

TERMOSTAT Z OBUDOWĄ OPEL
Temperatura otwarcia [°c] : 105
Ilość połączeń : 2
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 55578419
Numer dostawcy: 55587349

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT Z OBUDOWĄ OPEL 55587349 OPEL

Termostat cieczy chłodzącej (105°C) pasuje do: OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, INSIGNIA A, MOKKA / MOKKA X, ZAFIRA B, ZAFIRA C 1.6/1.6CNG/1.8 07.08-
numery OEM:
OPEL      13 38 257
OPEL      13 38 372
OPEL      55587349
VAUXHALL      55564891
VAUXHALL      55587349
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT Z OBUDOWĄ OPEL 55587349 OPEL w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT Z OBUDOWĄ OPEL 55587349 OPEL:

Andrzej, warszawa
2020-06-18
 4/5
Termostat ok. tylko szkoda że jest bez uszczelki. Brak info w opisie. można by było zamówić uszczelkę razem, a tak trzeba zamawiać ponownie, czekać i płacić ponownie za przesyłkę

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.