Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volvo S60 II (134) D4 (2010.04-2014.12) 163km » G1-1206 optimal
wybrany samochód: 
Volvo S60 Ii (134) D4 (2010.04-2014.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 OPTIMAL

G1-1206 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1206
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-677

numer części:

G1-1206

producent:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Długość [mm]89
Wymagana ilość1
Wymiar stożka [mm]16,5
Gwint wewnętrzny [mm]M16 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm]M14 x 1,50 RHT M
parzyste numery artykułówG1-1207
nr EAN4031185134118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1206 LEWA AUDI Q7 06-,VW TOUAREG 02-
numery OEM:
AUDI      7L0422817B
AUDI      7L0422817C
AUDI      7L0422817D
PORSCHE      95534713120
PORSCHE      95534713121
PORSCHE      95534713122
VOLKSWAGEN      2H0422817
VOLKSWAGEN      7L0422817B
VOLKSWAGEN      7L0422817C
VOLKSWAGEN      7L0422817D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.