Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro (1995.07-1998.11) 230km » G1-1278 optimal
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 3.7 Quattro (1995.07-1998.11) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1278 OPTIMAL

G1-1278 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1278
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:1 szt.
:6 szt. wysyłka Środa

    Ocena:
numer części:

G1-1278

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz lewej
Rozmiar felgi [cal]17
Długość [mm]144
Wymiar stożka [mm]13
parzyste numery artykułówG1-1279
Oponyz pojedynczymi oponami
nr EAN4031185206372
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1278 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1278 LEWA MAZDA 6 02-
numery OEM:
MAZDA      GJ6E32290
MAZDA      GJ6E32290A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1278 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.