Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI quattro (2006.01-2008.06) 140km » G1-849 optimal
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tdi Quattro (2006.01-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-849 OPTIMAL

G1-849 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-849
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:7 szt. wysyłka Środa
:3 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

G1-849

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyz prawej
Długość [mm]180
Wymiar stożka [mm]12,9
Gwint wewnętrzny [mm]M14 x 2,00 RHT F
parzyste numery artykułówG1-848
Zbieżność stożka1/6
nr EAN4031185918497
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-849 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-849 PRAWA VOLVO 850,C70,S60,S70,V70,S80
numery OEM:
VOLVO      002715993
VOLVO      271599
VOLVO      3546268

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-849 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.