Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A6 C6 Avant (4F5) S6 quattro (2006.03-2011.08) 435km » G2-1018 optimal
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) S6 Quattro (2006.03-2011.08) 435km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1018 OPTIMAL

G2-1018 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OPTIMAL
optimal G2-1018
51.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

G2-1018

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Strona zabudowywewnątrz
Strona zabudowyz obu stron
Strona zabudowyOś przednia
Wymagana ilość2
Długość całkowita [mm]262,6
Gwint zewn. 1 [mm]M18 x 1,50 RHT M
Gwint zewn. 2 [mm]M16 x 1,50 RHT M
nr EAN4031185182263
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1018 OPTIMAL

DRĄŻEK KIER OPTIMAL G2-1018 BMW 5 E60,E61 02-
numery OEM:
BMW      32106774347
BMW      32106777479
BMW      32216762403
BMW      32216767861
BMW      32216777451
ALPINA      32106774347
ALPINA      32106777479
ALPINA      32216762403
BRILLIANCE BMW      32106774347
BRILLIANCE BMW      32106777479
BRILLIANCE BMW      32216762403

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny G2-1018 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.