Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » G3-222 optimal

Sworzeń wahacza G3-222 OPTIMAL

G3-222 Sworzeń wahacza OPTIMAL
optimal G3-222
Sworzeń wahacza G3-222
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

G3-222

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z obu stron
Wymiar stożka [mm] 20,6
Zbieżność stożka 1/8
nr EAN 4031185932226

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza G3-222 OPTIMAL

SWORZEŃ WAH OPTIMAL G3-222 DÓŁ OPEL FRONTERA A,B 92-01
numery OEM:
ISUZU      8944521020
ISUZU      89445210200
ISUZU      8944521021
ISUZU      8944594651
ISUZU      8944594652
ISUZU      94452102
OPEL      0352822
OPEL      0352828
OPEL      352822
OPEL      352828
OPEL      8944594652
OPEL      94459465
VAUXHALL      352828

Zastosowanie Sworzeń wahacza G3-222 OPTIMAL w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza G3-222 OPTIMAL:

2024-02-29
 5/5
cena do jakosci

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.