Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Bi-Turbo (2015.03-???) 210km » SK-1614AQ1 optimal
wybrany samochód: 
Ford Mondeo V Turnier (cf) 2.0 Tdci Bi-turbo (2015.03-???) 210km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1614AQ1 OPTIMAL

SK-1614AQ1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu OPTIMAL
442.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

SK-1614AQ1

dostawca:

OPTIMAL

Status produktu: Normalny
Ilość zębów146
Urządzenia napędzaneagregat napędzany: wałek rozrządu
Szerokość [mm]25,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pompą wodną
nr EAN4031185604123
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
0-N1357 Rolka napinająca paska rozrządu
0-N1358 rolka prowadząca paska rozrządu
AQ-1144 Pompa wodna
R-1478 Pasek rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1614AQ1 OPTIMAL

numery OEM:
CITROËN      00000816A6
CITROËN      0816A6
CITROËN      0829.C3
CITROËN      0829.C4
CITROËN      816A6
CITROËN      96 520 666 80
CITROËN      96 521 487 80
CITROËN      96 552 535 80
CITROËN      96 552 536 80
CITROËN      96375140
CITROËN      965206680
FIAT      9463380180
FIAT      9467521380
FIAT      9467521480
FIAT      9637513980
FIAT      9637514080
LANCIA      9463380180
PEUGEOT      0816A6
PEUGEOT      816A6
PEUGEOT      96375140
SUZUKI      12810-67G10
SUZUKI      12810-67G10-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1614AQ1 OPTIMAL w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.