Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Lexus IS C (GSE2_) 250 (GSE20) (2009.04-2015.06) 208km » 10176 original imperium
wybrany samochód: 
Lexus Is C (gse2_) 250 (gse20) (2009.04-2015.06) 208km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 10176 ORIGINAL IMPERIUM

10176 Koło pasowe, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10176

Status produktu: Normalny
Ilość żeber5
Masa [g]750
Średnica zewnętrzna 1 [mm]144
Średnica zewnętrzna 2 [mm]144
Średnica wewnętrzna [mm]26,3
Szerokość 1 [mm]30
nr EAN8036008455216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 10176 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 5) pasuje do: CITROEN C1, DAIHATSU CUORE VII, SIRION, PEUGEOT 107, SUBARU JUSTY IV, TOYOTA AYGO, AYGO/HATCHBACK 1.0/1.0LPG 01.05-
numery OEM:
CITROËN      0515S0
CITROËN      515S0
DAIHATSU      1347140060
PEUGEOT      0515S0
PEUGEOT      515S0
SUBARU      1347140060
TOYOTA      1347140060

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 10176 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 10176 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.