Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10339K original imperium

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10339K ORIGINAL IMPERIUM

10339K Zestaw koła pasowego, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
750.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10339K

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 197
Numer komponentu 2
Ilość żeber 6
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 172,7
Średnica wewnętrzna [mm] 39,6
Szerokość 1 [mm] 22
Szerokość 2 [mm] 76,7
nr EAN 8033989629513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10339K ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6, ze śrubami) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (E70), X6 (E71, E72) 3.0D 04.08-02.17

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10339K ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10339K producenta ORIGINAL IMPERIUM

BMW

11237800026

numery OEM:
BMW      11237800026
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10339K ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10339K ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.