Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Evo II Integrale (831.AB) (1993.06-1994.01) 215km » 10370K1 original imperium
wybrany samochód: 
Lancia Delta I (831_) 2.0 16v Hf Evo Ii Integrale (831.ab) (1993.06-1994.01) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10370K1 ORIGINAL IMPERIUM

10370K1 Zestaw koła pasowego, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
198.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10370K1

Status produktu: Normalny
Masa [g]2187
Numer komponentu2
dla numeru OE614359
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
nr EAN8051086605995

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10370K1 ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego pasuje do: ALFA ROMEO GIULIA, GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO, STELVIO, TONALE, FIAT 500L, 500X, BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, DUCATO, TIPO 1.6-2.3D 04.04-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55210310
ALFA ROMEO      55265660
FIAT      55210310
FIAT      55265660
LANCIA      55210310
LANCIA      55265660
OPEL      0614359
OPEL      614359
OPEL      93192547
SAAB      93192547
SUZUKI      1261055P00000
VAUXHALL      93192547
JEEP      55265660
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10370K1 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10370K1 ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.