Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 10480K original imperium

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10480K ORIGINAL IMPERIUM

10480K Zestaw koła pasowego, wał korbowy ORIGINAL IMPERIUM
587.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:7 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10480K

Średnica zewnętrzna 1 [mm] 192
Ilość żeber 6
Wersja New version
Numer komponentu 2
Materiał Guma / metal
Masa [g] 7300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
dla numeru OE 11238511371
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 170
Szerokość 1 [mm] 73
nr EAN 8048064575777

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10480K ORIGINAL IMPERIUM

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: BMW 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83) 2.5D/3.0D 06.02-07.14

Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10480K ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10480K producenta ORIGINAL IMPERIUM

BMW

11237786611, 11237788611, 11237793593, 11238511371

numery OEM:
BMW      11237786611
BMW      11237788611
BMW      11237793593
BMW      11238511371
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10480K ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw koła pasowego, wał korbowy 10480K ORIGINAL IMPERIUM:

Piotr, miejska górka
2021-12-09
 5/5
Część zgodna z zamówieniem. Polecam tego sprzedawcę.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.