Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 25836 original imperium

Dystans gumowy, resorowanie 25836 ORIGINAL IMPERIUM

25836 Dystans gumowy, resorowanie ORIGINAL IMPERIUM
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

25836

Numer komponentu 2
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z osłoną / miech powietrzny
Masa [g] 134
nr EAN 8033989066851

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 25836 ORIGINAL IMPERIUM

Zestaw montażowy amortyzatora przód pasuje do: FIAT 500, PANDA, PANDA/HATCHBACK 0.9-1.4CNG 09.03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      50703131
ALFA ROMEO      51856852
FIAT      50703131
FIAT      51856852
LANCIA      50703131
LANCIA      51856852

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 25836 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 25836 ORIGINAL IMPERIUM:

2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
100% PoLeCaM
2023-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.