Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi L400 Autobus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) 2.4 (PA4W) (1995.05-2002.10) 132km » 10K1073-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mitsubishi L400 Autobus (pd_w, Pc_w, Pa_v, Pb_v, Pa_w) 2.4 (pa4w) (1995.05-2002.10) 132km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koŃcÓwka drĄzka kierowniczego infiniti 10K1073-OYO OYODO

10K1073-OYO koŃcÓwka drĄzka kierowniczego infiniti OYODO
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K1073-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K1073-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄZKA KIEROWNICZEGO INFINITI
Opis: FX35, FX45 S50 02->08 ZEWNĘTRZNA PRAWA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 48520CG025
Numer dostawcy: 10K1073-OYO
Parametry:zewnętrzny z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄzka kierowniczego infiniti 10K1073-OYO OYODO

numery OEM:
INFINITI      48520-CG025
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄzka kierowniczego infiniti 10K1073-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.