02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10K2002-OYO oyodo

koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn 10K2002-OYO OYODO

40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K2002-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K2002-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: TOYOTA 4 RUNNER 2.4 4WD 87->, DYNA 100 1.8 85->, DYNA 2.0 2WD 84->, HI-ACE 1.8 82->, HI-ACE II 2.4 2WD 84-> HI-LUX 1.8 83->, HI-LUX 4 RUNNER 2.4 4WD 88->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4504639235
Numer dostawcy: 10K2002-OYO
Parametry:z kierownicą po prawej stronie z gwintem lewostronnym Gwint zewnętrzny [mm] : M17 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn 10K2002-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      45046-29115
TOYOTA      45046-29125
TOYOTA      45046-39105
TOYOTA      45046-39106
TOYOTA      45046-39125
TOYOTA      45046-39165
TOYOTA      45046-39175
TOYOTA      45046-39215
TOYOTA      45046-39235
TOYOTA      45046-39375
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego zewnĘtrzn 10K2002-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.