Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Hyundai SANTA FE V (MX5) 1.6 T-GDI PHEV HTRAC (2024-???) 253km » 10K2086-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Hyundai Santa Fe V (mx5) 1.6 T-gdi Phev Htrac (2024-???) 253km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

10k2086oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K2086-OYO OYODO

10K2086-OYO 10k2086oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn OYODO
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K2086-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K2086-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: TOYOTA LAND CRUISER 100 3.4I, 3.0TDI 96->, HI-LUX 4 RUNNER 2.7 4WD 95->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4504739215
Numer dostawcy: 10K2086-OYO
Parametry:z gwintem prawostronnym Gwint zewnętrzny [mm] : M20X1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 10k2086oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K2086-OYO OYODO

numery OEM:
TOYOTA      45047-39215
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 10k2086oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K2086-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.