Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Volkswagen XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid (2014.02-???) 48km » 10K5026-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Volkswagen Xl1 (6z!) 0.8 Tdi E-hybrid (2014.02-???) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego mitsubishi 10K5026-OYO OYODO

10K5026-OYO koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego mitsubishi OYODO
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K5026-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K5026-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO MITSUBISHI
Opis: COLT 04-> ZEWNĘTRZNA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : MR977606
Numer dostawcy: 10K5026-OYO
Parametry:oś przednia, z lewej oś przednia, z prawej Numery użytkoweME-128

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego mitsubishi 10K5026-OYO OYODO

numery OEM:
MITSUBISHI      MR977606
SMART      454 320 0110
SMART      454 460 0205
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄŻka kierowniczego mitsubishi 10K5026-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.