Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 10K6007-OYO oyodo

10k6007oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K6007-OYO OYODO

10K6007-OYO 10k6007oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn OYODO
64.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10K6007-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 10K6007-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO ZEWNĘTRZN
Opis: DAIHATSU FEROZA 89->, ROCKY/FOURTRAK F300S 90.07->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4504787684
Numer dostawcy: 10K6007-OYO
Parametry:z gwintem lewostronnym Gwint zewnętrzny [mm] : M20 X 1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 10k6007oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K6007-OYO OYODO

10k6007oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K6007-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE 10k6007oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K6007-OYO producenta OYODO

DAIHATSU

4504787684

numery OEM:
DAIHATSU      45047-87684
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 10k6007oyo końcówka drążka kierowniczego zewnętrzn 10K6007-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.