Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 626 V Station Wagon (GW) 1.9 (2000.01-2002.10) 100km » 30K0012-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Station Wagon (gw) 1.9 (2000.01-2002.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

drĄŻek kierowniczy chevrolet 30K0012-OYO OYODO

30K0012-OYO drĄŻek kierowniczy chevrolet OYODO
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30K0012-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K0012-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY CHEVROLET
Opis: SPARK 1.0I/1.2I 2010->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 95967294
Numer dostawcy: 30K0012-OYO
Parametry:z obu stron

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drĄŻek kierowniczy chevrolet 30K0012-OYO OYODO

numery OEM:
CHEVROLET      95967294
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drĄŻek kierowniczy chevrolet 30K0012-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.