Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Seat TOLEDO I (1L2) 1.6 i (1993.01-1999.03) 75km » 30K0322-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.6 I (1993.01-1999.03) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

drążek kierowniczy kia 30K0322-OYO OYODO

30K0322-OYO drążek kierowniczy kia OYODO
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30K0322-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K0322-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY KIA
Opis: CEE'D 1.4I/1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 06.11->/ HYUNDAI I30 1.4I/1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 07.05 ->/ HYUNDAI I30 KOMBI 1.6I/2.0I/1.6CRDI/2.0CRDI 07.05 ->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 565402H000
Numer dostawcy: 30K0322-OYO
Parametry:oś przednia Długość całkowita [mm] : 180
Gwint zewnętrzny 1 [mm] : 16x1,5
Gwint zewnętrzny 2 [mm] : 14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drążek kierowniczy kia 30K0322-OYO OYODO

numery OEM:
HYUNDAI      565402H000
KIA      56540 2H000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drążek kierowniczy kia 30K0322-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.