Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Bmw X4 (F26) xDrive 20 d (2014.04-2018.03) 190km » 30K0520-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Bmw X4 (f26) Xdrive 20 D (2014.04-2018.03) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

drążek kierowniczy hyundai 30K0520-OYO OYODO

30K0520-OYO drążek kierowniczy hyundai OYODO
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30K0520-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K0520-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄŻEK KIEROWNICZY HYUNDAI
Opis: GETZ 1.1I/1.3I/1.6I 02.05->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 577551C000
Numer dostawcy: 30K0520-OYO
Parametry:oś przednia Długość całkowita [mm] : 333
Gwint zewnętrzny [mm] : 16x1,5
Gwint zewnętrzny 1 [mm] : 14x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie drążek kierowniczy hyundai 30K0520-OYO OYODO

numery OEM:
SUZUKI      57755-1C000
HYUNDAI      577551C000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie drążek kierowniczy hyundai 30K0520-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.