Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi 80 B4 Avant (8C5) 2.6 (1992.07-1996.01) 150km » 30K8017-OYO oyodo
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Avant (8c5) 2.6 (1992.07-1996.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

30k8017oyo drązek kierowniczy prawy 30K8017-OYO OYODO

30K8017-OYO 30k8017oyo drązek kierowniczy prawy OYODO
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30K8017-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 30K8017-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Połączenie osiowe, rozciągalny drążek kierowniczy
Nazwa: DRĄZEK KIEROWNICZY PRAWY
Opis: SUZUKI SX4 06->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4883079J00
Numer dostawcy: 30K8017-OYO
Parametry:oś przednia, z prawej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie 30k8017oyo drązek kierowniczy prawy 30K8017-OYO OYODO

numery OEM:
SUZUKI      48830-79J00
SUZUKI      48830-79J00-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 30k8017oyo drązek kierowniczy prawy 30K8017-OYO OYODO w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.