Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 61E4004-OYO oyodo

61e4004 moduł zapłonowy 61E4004-OYO OYODO

61E4004-OYO 61e4004 moduł zapłonowy OYODO
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

61E4004-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 61E4004-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Jednostka sterująca, układ zapłonowy
Nazwa: 61E4004 MODUŁ ZAPŁONOWY
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU ! HONDA CIVIC 1.3,1.5,1.6 87-94, CONCERTO 1.5,1.6 90->, ACCORD CG# 1.8i 16V F18B2 98->
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 06302PT2000
Numer dostawcy: 61E4004-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie 61e4004 moduł zapłonowy 61E4004-OYO OYODO

numery OEM:
HONDA      30120-PT2-004
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie 61e4004 moduł zapłonowy 61E4004-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o 61e4004 moduł zapłonowy 61E4004-OYO OYODO:

2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.