Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 70E0A01-OYO oyodo

cewka zapłonowa chrysler 70E0A01-OYO OYODO

70E0A01-OYO cewka zapłonowa chrysler OYODO
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

70E0A01-OYO

producent:

OYODO

Indeks: OYO 70E0A01-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Cewka zapłonowa
Nazwa: CEWKA ZAPŁONOWA CHRYSLER
Opis: TOWAR BEZ ZWROTU! PT CRUISER SEBRING 2.4i 2001-2010
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 5269670
Numer dostawcy: 70E0A01-OYO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie cewka zapłonowa chrysler 70E0A01-OYO OYODO

cewka zapłonowa chrysler 70E0A01-OYO ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE cewka zapłonowa chrysler 70E0A01-OYO producenta OYODO

CHRYSLER

05269670

JEEP

4609103AB, 5269670, 5269670AB

numery OEM:
CHRYSLER      05269670
JEEP      4609103AB
JEEP      5269670
JEEP      5269670AB
STANDARD      12836
STANDARD      IIS221
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie cewka zapłonowa chrysler 70E0A01-OYO OYODO w samochodach:

Opinie Klientów o cewka zapłonowa chrysler 70E0A01-OYO OYODO:

Danuta, Jedwabne
2024-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Pęczniew
2020-11-16
 5/5
Zgodny z opisem. Działa.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.