Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 9810916980 peugeot citroen

OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT 9810916980 PEUGEOT CITROEN

9810916980 OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT PEUGEOT CITROEN
peugeot 9810916980
472.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9810916980

producent:

PEUGEOT CITROEN

Temperatura otwarcia [°c]: 105 C4 207 MINI 1.6 16V 06-
Temperatura otwarcia [°c] : 105
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1336Z6
Numer dostawcy: 9810916980

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT 9810916980 PEUGEOT CITROEN

Termostat cieczy chłodzącej (105°C) pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 GRAND PICASSO II, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C4 PICASSO II, DS3, DS4, DS5, MINI (R56), (R57) 1.4/1.6/1.6LPG 02.06-

OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT 9810916980 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT 9810916980 producenta PEUGEOT CITROEN

CITROËN

1336Z6, 9810916980

PEUGEOT

1336Z6, 9810916980

numery OEM:
CITROËN      1336Z6
CITROËN      9810916980
PEUGEOT      1336Z6
PEUGEOT      9810916980
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT 9810916980 PEUGEOT CITROEN w samochodach:

Opinie Klientów o OBUDOWA TERMOSTATU CITROEN PEUGEOT 9810916980 PEUGEOT CITROEN:

Grzegorz, Zielonka
2024-02-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

PEUGEOT