Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 7.02550.57.0 pierburg

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.57.0 PIERBURG

7.02550.57.0 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" PIERBURG
419.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.02550.57.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Średnica [mm] 110,2
Długość całkowita [mm] 140
Średnica 1 [mm] 8
Ilość połączeń 1
Ciśnienie [bar] 3
Ciśnienie [psi] 43,5
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977671357

skład zestawu:
7.02550.58.0 Pompa paliwa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.57.0 PIERBURG

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: AUDI A3, A4 B6, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY III 1.0-4.2 02.90-05.15
numery OEM:
FORD      1 028 808
FORD      1 047 280
FORD      95 VW 9H307 AA
FORD      95 VW 9H307 AC
SEAT      1H0 919 651K
SEAT      1H0 919 651P
VOLKSWAGEN      1H0 919 651K
VOLKSWAGEN      1H0 919 651P
VOLKSWAGEN      6N0 919 087F
zamienniki:
4.05293.00.0
brak
PIERBURG
4.05293.50.0
brak
PIERBURG
4.05295.08.0
brak
PIERBURG
4.05295.09.0
brak
PIERBURG
4.05295.59.0
brak
PIERBURG
5.22963.09.0
brak
PIERBURG
7.21598.02.0
brak
PIERBURG
7.21598.07.0
brak
PIERBURG
7.22183.00.0
brak
PIERBURG
7.22183.01.0
brak
PIERBURG
7.22183.03.0
brak
PIERBURG
7.22183.04.0
brak
PIERBURG
7.22183.50.0
brak
PIERBURG
7.22183.53.0
brak
PIERBURG

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 7.02550.57.0 PIERBURG w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.