Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 1.6 Napęd na wszystkie koła (SE416, TA01) (1988.07-1995.12) 82km » 7.03571.16.0 pierburg
wybrany samochód: 
Suzuki Vitara (et, Ta, Td) 1.6 Napęd Na Wszystkie Koła (se416, Ta01) (1988.07-1995.12) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0 PIERBURG

7.03571.16.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
pierburg 7.03571.16.0
Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0
7.03571.16.0
482.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7.03571.16.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Techniczny numer informacyjnyPI 1649

skład zestawu:
7.03083.20.0 Zestaw naprawczy, rura wydechowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0 PIERBURG

Przepustnica spalin pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), CLA (C117), CLA SHOOTING BRAKE (X117) 1.5D-1.8D 06.08-
numery OEM:
RENAULT      14 7B 074 24R
RENAULT      14 7B 080 10R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.03571.16.0

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.