Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi 80 B4 sedan (8C2) 2.0 E (1991.09-1994.12) 115km » 7.03571.16.0 pierburg
wybrany samochód: 
Audi 80 B4 Sedan (8c2) 2.0 E (1991.09-1994.12) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0 PIERBURG

7.03571.16.0 Klapka ujścia spalin PIERBURG
pierburg 7.03571.16.0
Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0
7.03571.16.0
489.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

7.03571.16.0

dostawca:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Techniczny numer informacyjnyPI 1649
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
7.03083.20.0 Zestaw naprawczy, rura wydechowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0 PIERBURG

Przepustnica spalin pasuje do: MERCEDES A (W176), B SPORTS TOURER (W246, W242), CITAN MIXTO (DOUBLE CABIN), CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415), CLA (C117), CLA SHOOTING BRAKE (X117) 1.5D-1.8D 06.08-
numery OEM:
RENAULT      14 7B 074 24R
RENAULT      14 7B 080 10R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klapka ujścia spalin 7.03571.16.0 PIERBURG w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 7.03571.16.0

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.