Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Mitsubishi L 300 / DELICA II Autobus (L03_P/G, L0_2P) 2.3 D (L038P) (1983.04-1986.10) 68km » 7.06033.24.0 pierburg
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 / Delica Ii Autobus (l03_p/g, L0_2p) 2.3 D (l038p) (1983.04-1986.10) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG

7.06033.24.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
769.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06033.24.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]20
Techniczny numer informacyjnyPI 1833

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG

Elektryczna pompa cieczy chłodzącej pasuje do: AUDI A6 C7, A7, Q5, PORSCHE CAYENNE 3.0/3.0H/4.0 05.11-09.18
numery OEM:
AUDI      8K0 965 567 A
AUDI      8K0 965 569 A
PORSCHE      958 572 567 00
VOLKSWAGEN      8K0 965 567 A
VOLKSWAGEN      8K0 965 569 A
FAW-AUDI      8K0 965 567 A
FAW-AUDI      8K0 965 569 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06033.24.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
zobacz instrukcję montażu 7.06033.24.0

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.