Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 7.06740.08.0 pierburg

Dodatkowa pompa wodna 7.06740.08.0 PIERBURG

7.06740.08.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
552.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.06740.08.0

producent:

PIERBURG

Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
nr EAN 4028977898624

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.06740.08.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MERCEDES S (C216), S (W221, V221) 2.2D-6.3 10.05-12.13

Dodatkowa pompa wodna 7.06740.08.0 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Dodatkowa pompa wodna 7.06740.08.0 producenta PIERBURG

MERCEDES-BENZ

2218300014, 2218350064, A2218300014, A2218350064

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      221 830 00 14
MERCEDES-BENZ      221 835 00 64
MERCEDES-BENZ      A 221 830 00 14
MERCEDES-BENZ      A 221 835 00 64
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.06740.08.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.06740.08.0 PIERBURG:

Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.