Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.5 dCi (B/CB07) (2001.06-2009.07) 65km » 7.07223.06.0 pierburg
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 1.5 Dci (b/cb07) (2001.06-2009.07) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.06.0 PIERBURG

7.07223.06.0 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) PIERBURG
pierburg 7.07223.06.0
Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.06.0
7.07223.06.0
pierburg 7.07223.06.0 Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej)
Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.06.0 pierburg
1,077.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.07223.06.0

producent:

PIERBURG

Napięcie [V]12,5
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Materiał wirnika pompy wodyTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.06.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: HONDA CR-V V, LEXUS CT, TOYOTA AURIS, PRIUS, PRIUS C, PRIUS PLUS, YARIS, YARIS/HATCHBACK 1.5H-2.0H 06.08-
numery OEM:
HONDA      19200-6C1-305
TOYOTA      161A0-29015
TOYOTA      161A0-39015
LEXUS      161A0-29015
LEXUS      161A0-39015

Zastosowanie Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.06.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wody (obieg wody chłodzącej) 7.07223.06.0 PIERBURG:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.