Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel COMBO Furgon/minivan 1.3 CDTI 16V (2005.08-???) 69km » 7.10103.02.0 pierburg
wybrany samochód: 
Opel Combo Furgon/minivan 1.3 Cdti 16v (2005.08-???) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 PIERBURG

7.10103.02.0 Dodatkowa pompa wodna PIERBURG
pierburg 7.10103.02.0
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0
7.10103.02.0
pierburg 7.10103.02.0 Dodatkowa pompa wodna
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 pierburg
297.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

7.10103.02.0

producent:

PIERBURG

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Napięcie [V]12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 PIERBURG

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: FORD TRANSIT V363 2.0D/2.0DH 03.16-
numery OEM:
FORD      2006542
FORD      2262108
FORD      GK31-18D473-AB
FORD      GK31-18D473-AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 PIERBURG w samochodach:

Opinie Klientów o Dodatkowa pompa wodna 7.10103.02.0 PIERBURG:

Robert, Jastrzębie-Zdrój
2025-06-06
 5/5
wszystko ok
Roman, Nysa
2020-08-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-03-22
 5/5
dobra jakosc

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.