Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Audi A4 B6 Avant (8E5) 2.0 FSI (2002.07-2004.12) 150km » RH01-0015 reinhoch
wybrany samochód: 
Audi A4 B6 Avant (8e5) 2.0 Fsi (2002.07-2004.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego RH01-0015 REINHOCH

RH01-0015 Końcówka drążka kierowniczego REINHOCH
reinhoch RH01-0015
Końcówka drążka kierowniczego RH01-0015
RH01-0015
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

RH01-0015

producent:

REINHOCH

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]74
Wymiar gwintuM14
Gwint wewnętrzny [mm]M14X1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0015 REINHOCH

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: SEAT 131, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA I, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA, TOLEDO I VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, CORRADO 0.9-Electric 06.78-
numery OEM:
SEAT      191 419 811
SEAT      3A0 422 811
VOLKSWAGEN      191 419 811
VOLKSWAGEN      3A0422811
zamienniki:
43-0254
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego RH01-0015 REINHOCH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

REINHOCH
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.